Известие

Collapse
No announcement yet.

Изчезнаха тоците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изчезнаха тоците

    Паркирам си зад блока,гася фаровете всичко е ок.
    Затварям прозореца и ми се стори,че накрая нещо започна да вие...
    Загасих я,пуснах аварийните няма ги,дадох пак на контакт никаква реакция o.O
    Идеи къде да гледам утре на светло ?
    Скоро беше за смяна на алтернатор,възможно ли е нещо от там да не е наред?
    Пробвах с търсачката е НЕ МОГА да се оправям с нея
    Става въпрос за колата e от подписа
    Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
    sigpic

  • #2
    Провери първо клемите на акумулатора. Почисти ги и ги притегни. После ше му мислим ако не се оправи.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      Провери първо клемите на акумулатора. Почисти ги и ги притегни. После ше му мислим ако не се оправи.
      Няма какво друго да е. Май всички сме го имали този проблем с клемите...
      166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
      x145 1.6 boxer

      Comment


      • #4
        а ако случайно днес няма никой в акумулатора - дефектен диоден блок на алтернатора.
        точка

        Comment


        • #5
          Клемите се оказаха,благодаря ,колеги
          Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
          sigpic

          Comment


          • #6
            И при мен изчезна тока но няма да е от клемите понеже в акомулатора няма никакво напрежение.
            Къде се намира този дефектен диоден блок на алтернатора и мога ли сам да разбера дали е за смяна ?
            ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Nikinew Покажи съобщение
              И при мен изчезна тока но няма да е от клемите понеже в акомулатора няма никакво напрежение.
              Къде се намира този дефектен диоден блок на алтернатора и мога ли сам да разбера дали е за смяна ?
              намира се в алтернатора, а дали е за смяна ще разбереш, след щателно замерване с мултицет
              АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
              FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

              Comment


              • #8
                При това положение акомулаторът ми "изгорял" ли е ?
                Има ли смисъл да пробвам да заредя акомулатора и да опитам да стигна до сервиз или какво изобщо може да се направи в случая ???
                Last edited by Nikinew; d.m.y г., 14:13.
                ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                Comment


                • #9
                  взимаш акумулатор от някой познат. мериш напрежение - около 12 волта, палиш колата и мериш напрежение - трябва да е нещо между 13,8 и 14,5 волта. ако е така , стария ти акумулатор е за боклука и на колата нищо и няма.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    взимаш акумулатор от някой познат. мериш напрежение - около 12 волта, палиш колата и мериш напрежение - трябва да е нещо между 13,8 и 14,5 волта. ако е така , стария ти акумулатор е за боклука и на колата нищо и няма.
                    Акомулаторът ми е Бош Силвър от няма и два месеца с три години гаранция. Явно проблема е от тези диоди на алтернатора и ако сложа друг акомулатор ще се прецака и той.
                    Ако запаля от друг автомобил, възможно/рисковано ли ще е на собствен ход да се придвижа до сервиз ?
                    Last edited by Nikinew; d.m.y г., 14:39.
                    ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Nikinew Покажи съобщение
                      Акомулаторът ми е Бош Силвър от няма и два месеца с три години гаранция. Явно проблема е от тези диоди на алтернатора и ако сложа друг акомулатор ще се прецака и той.
                      Ако запаля от друг автомобил, възможно/рисковано ли ще е на собствен ход да се придвижа до сервиз ?
                      Ако алтернатора не зарежда няма да стигнеш далече
                      Ти запали и си премери.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Заредих акомулатора и го поставих. Включи се алармата и светеше лампата отзат на тавана непрекъснато. Извадих крушката понеже не успях да я изгася от копчето и. Запалих от раз. Като разкача кабела на масата от акомулатора, двигателя продължава да работи без да си мени оборотите - това последното означава ли че алтернатора подава нормално напрежение ? /нямам измервателен уред/
                        ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                        Comment


                        • #13
                          така като откачаш клеймите знаеш ли как хубаво може да си изгориш ЕКУ-то. щом нямаш уред, върви някъде където продават акумулатори, там ще ти проверят дали зарежда добре. а най-вероятно тая постоянно работеща крушка ти е източила акумулатора.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Прав си, така е наистина... Мерси на всички за изразените мнения по случая !!!
                            ALFA 146 1.6 TWIN SPARK 2000 г. 120 к. с.

                            Comment

                            Working...
                            X